среда, 16 апреля 2014 г.

МОДУЛЬ 4

У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної
теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відпо-
відають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму основні запитання, що формують зміст проекту.
Я мала можливість попрактикуватися в формулюванні основних
запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження
існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший
варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий