МОДУЛЬ 4
У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної
теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відпо-
відають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму основні запитання, що формують зміст проекту.
Я мала можливість попрактикуватися в формулюванні основних
запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження
існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший
варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної
теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відпо-
відають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму основні запитання, що формують зміст проекту.
Я мала можливість попрактикуватися в формулюванні основних
запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження
існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший
варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий